WOD

WOD betyder Workout Of the Day. Der er en ny WOD hver dag så du hele tiden får variation i din træning. Variationen ligger i antal gentagelser, øvelser, vægt, tidsrammen, antal runder og sammensætningen af øvelserne. I timen er der altid opvarmning og der bruges altid tid på en grundig gennemgang af alle øvelserne, samt tekniktræning. Til sidst køres dagens WOD. Der er altid tid til den enkelte! Uanset niveau eller baggrund.

CROSSFIT MOMS

Holdet for dig som lige har født og/eller er på barsel! Flere mødre derude har store planer om at komme tilbage til ‘det gamle jeg’ efter graviditeten. Det vil vi hjælpe jer med!
CROSSFIT MOMS er et hold specielt til nybagte mødre, hvor der er plads til både dig og dit barn. I kan medbringe børn i barnevogn, eller lade jeres barn ligge og lege med legetøj lige ved siden af, så I hele tiden er tæt på.
Vi har stadig fokus på effektiv træning, som er ekstra tilpasset det niveau du er på – alt imens der skal være plads til de små.

INTROFORLØB

Er du helt eller delvist ny? Så vil vi gerne give dig den bedste start på din CrossFit træning!
BoxLife har et stærkt opstartsforløb, som du har mulighed for at starte på. Der vil være 2 fælles træninger om ugen i 4 uger, hvor I følger et komplet træningsprogram med tilknyttet instruktør.
På den måde lærer du alle de basale øvelser at kende. Du starter op med folk på samme niveau som dig og bliver fulgt trygt igennem hele forløbet af en kyndig instruktør.

WEIGHTED THURSDAY

Dette hold er mere en ‘fælles’ træning end et hold, hvor vi øver os i at træne med vægtveste.
Jer der kender til CrossFit kender måske til Murph og Rene (Hero WOD’s).
Disse WODS bliver lavet en gang om året på specifikke datoer – det vil vi træne op imod og du skal være med!

ØVET

Vores ØVET hold, er til de mere rutinerede medlemmer. Vil du gerne udfordres mere på ekstra hårde WODS, højere teknisk niveau med svære øvelser eller bare presses lidt ekstra? Så er dette hold for dig.

GYMNASTICS

En stor del af vores træningsform, indeholder området ’gymnastics’. Dette betyder blot øvelser med egen kropsvægt. Dette kan indebære øvelser i baren, på gulvet, i ringene og i tovene. Alle bevægelser er i spil, blot det er med vores egen kropsvægt.
Der vil blive brugt god tid på teknik træningen, så vi kan forbedre din kropsbevidsthed samt teknik i diverse træningsøvelser. Der bliver arbejdet med alt fra de simple øvelser, armbøjninger og pull ups, til det mere svære såsom at stå på hænder – og alt der i mellem.

CALISTHENICS

TEAM WOD

OLYMPISK VÆGTLØFTNING

BARBELLS

JUNIOR WOD (11-14)

STYRKE WOD

BASIC WOD

Bliv en del af fællesskabet

Meld dig ind idag

MELD DIG IND